the 413th moon devils are ready for war and making good tv

Gå ner

the 413th moon devils are ready for war and making good tv Empty the 413th moon devils are ready for war and making good tv

Inlägg  majsmannen i tor jul 16, 2009 5:44 pm

brigade 413, sponsored by a big tv channel to make a reallity show is ready for the first episode at saturday evening!

who of the 6 choosen participiants will finaly win the glorious price: a lifte time service in the army?

Officer Amada: "these reallity show shmugs are driving me crazy! Let's see how they feel to be put in the front line!"

Don't miss it!
Only at holovision 5

lördag kväll någon?

majsmannen

Antal inlägg : 83
Registreringsdatum : 09-07-11

Användarens profil

Till överst på sidan Gå ner

the 413th moon devils are ready for war and making good tv Empty Sv: the 413th moon devils are ready for war and making good tv

Inlägg  Håkan i tor jul 16, 2009 6:37 pm

Jag är lite osäker angående lördag men om jag är ledig så ger jag järnet!

Du måste ju namnge några modeller som dokusåpadeltagare så att man vet vem man slaktar Very Happy
Håkan
Håkan

Antal inlägg : 51
Registreringsdatum : 09-07-16
Ålder : 37

Användarens profil

the 413th moon devils are ready for war and making good tv Empty Sv: the 413th moon devils are ready for war and making good tv

Inlägg  Peter i fre jul 17, 2009 1:36 pm

Efter mina orker har överlevt (eller slagit taktisk reträtt) både mot Eldar o Space marines behöver vi samla lite loot från Imperial guard för att bygga upp våra buggies igen.

Vågar du skydda dina tanks (o tv kameror) mot mina Ork looters på torsdag kväll i nästa vecka? Kanske runt 18-tiden?

Cheers!
/:Peter

Peter

Antal inlägg : 148

Användarens profil

Inlägg  majsmannen i fre jul 17, 2009 2:30 pm

just torsdag ska dokusåpa deltagarna på intervju (jag ska träna)
så jag tror att det inte går så bra. men jag kan alla dagar nästa vecka förutom på tisdag och torsdag.

säg till om det är någon av dde adra dagarna som passar!

majsmannen

Användarens profil

Inlägg  Håkan i fre jul 17, 2009 2:46 pm

Om det blir dåligt väder på lördag lunch till middag så kommer Vargarna att bli sugna på öl och gud nåde de imperial guard som inte bjuder på öl en lördag eftermiddag om tillfälle fås!
Håkan
Håkan

Användarens profil

Inlägg  Håkan i fre jul 17, 2009 2:48 pm

PS. Dokusåpor är inte så som Kejsaren och Russ ville ha det! Evil or Very Mad For Russ and for the Emperor, for Honor!
Håkan
Håkan

Användarens profil

Inlägg  majsmannen i fre jul 17, 2009 3:38 pm

Ja gärna, vi ska väll till stranden på lördag , runt middagstid, men om de är kast väder så kan vi ta en match istället.
Om inte annat kan vi ha en dessert mission på sandstranden...

majsmannen

Användarens profil

Inlägg  Sponsored content

Sponsored content

Till överst på sidan

Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet