Sturmboss Grogorks Snazzy Sturmband våldgästar (eventuellt) 23c på söndag (19/6)

Gå ner

Sturmboss Grogorks Snazzy Sturmband våldgästar (eventuellt) 23c på söndag (19/6) Empty Sturmboss Grogorks Snazzy Sturmband våldgästar (eventuellt) 23c på söndag (19/6)

Inlägg  Peter i tor jul 16, 2009 1:47 pm

Hej o hopp!

Sturmboss Grogorks Snazzy Sturmband (1000p Orks) är på väg mot Squigbreff pass för att återta det från whoever som håller det för tillfället. Är det någon som vågar hålla Squigbreff pass eller får vi det på walkover?

Jag (Peter) söker lagom lätt motstånd inför en konfrontation på söndag! Helst påbörja slaget under tidig eftermiddag och eventuellt ta något slag till framemot kvällen. Antingen kan vi spela på Magistratsvägen eller spela i min lägenhet 500m därifrån (tvärsöver affären).

Vore skoj att spela lite :-D

Cheers!
/:Peter

Peter

Antal inlägg : 148
Registreringsdatum : 09-07-16

Användarens profil

Till överst på sidan Gå ner

Sturmboss Grogorks Snazzy Sturmband våldgästar (eventuellt) 23c på söndag (19/6) Empty Sv: Sturmboss Grogorks Snazzy Sturmband våldgästar (eventuellt) 23c på söndag (19/6)

Inlägg  SimonEBurgess i tor jul 16, 2009 3:13 pm

Tja! Jag hugger dig på söndag morgon/förmiddag. Bestäm en tidd så tidigt du är bekväm med så spelar vi här! Jag har en trasig fot, så är inte så jättemobil. Hepp!

En Eldar warhost, The Extended Will of Farseer Erion, har tagit passet och inser att för att förhindra att de två orcharméerna möts och bildar en alltför stor waagh för att stoppas, har de gått in i bergen och manövrerar för ett bra bakhåll!
SimonEBurgess
SimonEBurgess
Admin

Antal inlägg : 275
Registreringsdatum : 09-07-11

Användarens profil http://40k23c.swedishforum.net

Sturmboss Grogorks Snazzy Sturmband våldgästar (eventuellt) 23c på söndag (19/6) Empty Sv: Sturmboss Grogorks Snazzy Sturmband våldgästar (eventuellt) 23c på söndag (19/6)

Inlägg  Peter i fre jul 17, 2009 10:17 am

Häpp!

Kommer troligtvis hem sent på lördagen, så vad sägs om att försöka börja runt 12 på söndagen?

Pernilla kanske kikar med och hälsar på en stund.

Peter

Användarens profil

Inlägg  SimonEBurgess i fre jul 17, 2009 11:09 am

Inga problem givetvis! Vet inte riktigt vem pernilla är, är det din warboss? Wink Nej, självklart är det ok.

Jag ska meddela huset att på söndag förmidddag har vi dresscode "kläder"
SimonEBurgess
SimonEBurgess
Admin

Inlägg  Peter i fre jul 17, 2009 11:11 am

Jag tror du kommer att känna igen henne ;-)

Peter

Användarens profil

Inlägg  SimonEBurgess i fre jul 17, 2009 11:49 am

da da dahhh!

Mystiken tätnar

Jag tror fortfarande det är din warboss
SimonEBurgess
SimonEBurgess
Admin

Inlägg  Sponsored content

Sponsored content

Till överst på sidan

Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet