Task-force Fist of Russ lands on Elysia IV in search of honor and beer!

Gå ner

Task-force Fist of Russ lands on Elysia IV in search of honor and beer! Empty Task-force Fist of Russ lands on Elysia IV in search of honor and beer!

Inlägg  Håkan i tor jul 16, 2009 5:24 pm

Bjorn Flamefist leads a task-force in search of battle to uphold the honor of Russ! As the Thunderhawk comes roaring down for a fast landing, the sun rises in the east. Bjorn is first out to put his firm feet on the ground scouting for a respectable foe!

Who dare to meet the wrath of Russ?
Håkan
Håkan

Antal inlägg : 51
Registreringsdatum : 09-07-16
Ålder : 37

Användarens profil

Till överst på sidan Gå ner

Task-force Fist of Russ lands on Elysia IV in search of honor and beer! Empty Sv: Task-force Fist of Russ lands on Elysia IV in search of honor and beer!

Inlägg  SimonEBurgess i tor jul 16, 2009 5:30 pm

Äntligen vet vi vilken planet vi slåss på. Mina eldars har varit förvirrade
SimonEBurgess
SimonEBurgess
Admin

Antal inlägg : 275
Registreringsdatum : 09-07-11

Användarens profil http://40k23c.swedishforum.net

Task-force Fist of Russ lands on Elysia IV in search of honor and beer! Empty Sv: Task-force Fist of Russ lands on Elysia IV in search of honor and beer!

Inlägg  Peter i fre jul 17, 2009 1:32 pm

Eftersom jag vansinnesräknar med att överleva ambushen från Simons eldar, så kommer orkerna att ha möjligheten att dundra vidare in i Fist of Russ på tisdag kväll runt 18-19.

Är det en match?

Cheers!
/:Peter

Peter

Antal inlägg : 148

Användarens profil

Inlägg  Håkan i fre jul 17, 2009 2:20 pm

Simon fyller år på tisdag med festligheter på St.Hans som följd. Jag är uppbokad måndag kväll med och troligen denna lördagen. Annars är jag helt tillgänglig förutom nästa helg... Fan vad jag är upptagen för någon som är arbetslös Sad
Vad sägs om en ambush ikväll alternativt direkt påhopp efter segertåget från Eldar-slaget? Jag kanske "råkar" stå där och vänta ut resultatet för att hoppa på vad som blir över... Twisted Evil
Håkan
Håkan

Användarens profil

Inlägg  SimonEBurgess i fre jul 17, 2009 2:23 pm

Tänk på att Zolt och Mats har bokat en match här efter jobbet idag fredag. Men efter det finns det plats
SimonEBurgess
SimonEBurgess
Admin

Antal inlägg : 275
Registreringsdatum : 09-07-11

Användarens profil http://40k23c.swedishforum.net

Inlägg  Peter i fre jul 17, 2009 2:29 pm

Hehe,

Mitt schema är rätt skoj också, uppbokad hela denna helgen, måndag, onsdag, ev torsdag, fr..... Örm, snabbare att negera listan. Jag kan tisdag kväll (som inte du kan), ev torsdag (om inte Johan kan då), ev. helgen (men då kunde inte du), sen åker jag bort en vecka.

Så vi får ta det om två veckor eller så!

Cheers!
/:Peter

Peter

Användarens profil

Inlägg  Håkan i fre jul 17, 2009 2:42 pm

SimonEBurgess skrev:Tänk på att Zolt och Mats har bokat en match här efter jobbet idag fredag. Men efter det finns det plats
Jo det slaget lär ta minst 5 timmar så det kan bli lite sent :p
Håkan
Håkan

Användarens profil

Inlägg  Peter i fre jul 17, 2009 2:55 pm

Söndag efter Eldarmatchen kan funka också. Men det är lite fegt att hoppa på de finmalda resterna av orkarmen.

Peter

Användarens profil

Inlägg  Sponsored content

Sponsored content

Till överst på sidan

Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet