40k 23C
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

trofeer o nomineringar

2 posters

Gå ner

trofeer o nomineringar Empty trofeer o nomineringar

Inlägg  majsmannen lör jan 02, 2010 10:25 pm

Oj,här har det skrivits sen sist jag var på forumet.

De sedvanliga nomineringarna:

bäst målning:
vet inte om ni körde med målningspoäng eller inte? tyckte jag såg något i en battle report.
Annars så skulle jag vilja rösta.

hatar morgnar:
Simon hade 4 pitchbattel och alla anihilation. hade jag fått 4 anihilations så hade jag gråtit, med mina 13 ömtåliga KP.
Min arme gick från att spela 5 dawn of war, till 4 pitch battle på raken. Nästa turnering blir bara spearhead?

MVC (bästa karaktären):
röstar själv på Kyvan shrike. Ger alla fleet och chargar på första rundan.
Med 2 master crafted LC och 4+ inv är han en jobbig jävel att ha ihjäl. Tog mer eller mindre ner hela min arme.

MVU (bästa enheten)
??

flest wounds av en enhet i shooting:
håkan fick in 24 wounds på min squad med 20 infantarister med eldkastare. kvar blev en förvånad comisar lord minus ögonbryn.

majsmannen

Antal inlägg : 83
Registreringsdatum : 09-07-11

Till överst på sidan Gå ner

trofeer o nomineringar Empty Sv: trofeer o nomineringar

Inlägg  SimonEBurgess sön jan 03, 2010 4:45 am

Problemet med kayvan är att han blir easily stomped av Fistar. One shot, one kill. Missile launchers ochså, fast shooting kan ju oftast inte targeta honom.

Hmm... Painting... Måste ju Gå till Peter, helt enkelt! Han var den enda som hade en någorlunda målad/färdig armé. Till råga på tokigt snygg.

Godnatt, ill be back
SimonEBurgess
SimonEBurgess
Admin

Antal inlägg : 275
Registreringsdatum : 09-07-11

https://40k23c.swedishforum.net

Till överst på sidan Gå ner

trofeer o nomineringar Empty Sv: trofeer o nomineringar

Inlägg  SimonEBurgess sön jan 03, 2010 1:05 pm

Most Valuable Unit skulle jag Säga Manticoren. Den gjorde väl minst sin poäng i alla matcher (även om den sprängdes i varenda match?), och i ett par matcher sprängde den skiten ur motståndarna. Den dödade en Attack Bike, en Vindicator och en Rhino på ett skott för mig. Mot Peter sprängde den väl skiten ur ca 300 p i runda 1.

Min roligaste match var mot Håkan. Var sjukt spännande i de första 3 rundorna. Johans match kommer på andraplats. Blodigt som satan, han dödade 400 p i sin runda 1.

Best sporsmanship vill jag ge till Håkan eller Johan. Själv är jag bara jäkligt nöjd att jag lyckats ta det hela på lite mindre stort allvar. Och faktiskt haft riktigt roligt ändå!
SimonEBurgess
SimonEBurgess
Admin

Antal inlägg : 275
Registreringsdatum : 09-07-11

https://40k23c.swedishforum.net

Till överst på sidan Gå ner

trofeer o nomineringar Empty Sv: trofeer o nomineringar

Inlägg  majsmannen sön jan 03, 2010 4:38 pm

jag har lite svårare att välja nomineringar den här turneringen,efter som jag inte såg så många matcher, förutom min egna. Manticoren gjorde definitivt sitt jobb, och konstigt nog, fick den skjuta alla sina 4 skott i samtliga matcher förutom mot peter. mot håkan gjorde den inte så mycket. jag tror den imoba en rhino o sprängde en dropp.

målning (0-10):
peter 9p - hade fått 10 om trukksen varit målande, och ifall han inte krossat mig.
håkan 8p - ena droppen drar ner på betyget, det är nått med färgen.
felix 8p - alla är snyggt målade, det som saknas är en karaktär som verkligen står ut. Memphista nästa?
simon lånade felix gobbar, så 8p där med.

majsmannen

Antal inlägg : 83
Registreringsdatum : 09-07-11

Till överst på sidan Gå ner

trofeer o nomineringar Empty Sv: trofeer o nomineringar

Inlägg  majsmannen sön jan 03, 2010 4:45 pm

Jag såg inte så många matdher som sagt, men en av de häftigaste att titta på var håkan vs felix.
Båda kör rakt fram, bloodrage o space wolf aktigt. Hela felix arme skjuter på håkans uber enhet. hela enheten intakt, förutom att battle leadern tagit 1 wound o en wolfguard dog.

visst var det extremt blodigt den här turneringen?
simon dödade ca 200p per runda i vår match.
peter fick 3 av mina enheter att fly, sprängde 3 av mina tanks och mer än halverade en av mina vet squads i runda 2.
håkan grillade upp alla mina inf squads i runda 1

majsmannen

Antal inlägg : 83
Registreringsdatum : 09-07-11

Till överst på sidan Gå ner

trofeer o nomineringar Empty Sv: trofeer o nomineringar

Inlägg  SimonEBurgess mån jan 04, 2010 2:11 am

Indeed tokigt blodigt!

Sen var det Peters match. Vi dödade 200 p av varandras arméer på 5 rundor. totalt. I NEED MORE PENETREEEITJÅNN!
SimonEBurgess
SimonEBurgess
Admin

Antal inlägg : 275
Registreringsdatum : 09-07-11

https://40k23c.swedishforum.net

Till överst på sidan Gå ner

trofeer o nomineringar Empty Sv: trofeer o nomineringar

Inlägg  Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet