40k 23C
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Anmälan till turneringen

2 posters

Gå ner

Anmälan till turneringen Empty Anmälan till turneringen

Inlägg  SimonEBurgess tis jan 19, 2010 2:23 pm

Anmälan gör du genom att skriva upp ditt namn i den här tråden och senare skicka Ditt namn och en TYDLIG armélista på 1250p till simon_burgess_82@hotmail.com senast Lördagen den 30:e kl 12.00.

OBS! Begränsat antal deltagare! Om många anmäler sig har spelare som inte varit med i förra turneringen förtur, därefter Först till kvarn. Om vi blir väldigt många styr vi upp en lite större turnering, men målet är att hålla igång en liten endagarsspeldag.

Din armélista skall ha:

* Ett ballt namn
* All utrustning för units listad. Detta gäller även grunutrustning.
* Alla special abilities listade för respektive unit. Du behöver inte förklara vad special ability'n gör.
* Klart visa vad som är en enhet.
* Total poängkostnad för varje enhet.
* En kort lore.
* En komp mellan 0 och 100 enligt RT-kompmallens senste version. OBS! Glöm inte att mutiplicera ditt totala minus med 1.2 innan du drar av det från ditt startvärde.

Då anmälningen förklaras stängd kommer alla armélistor läggas upp på forumet för allmän beskådan. Anledningen att det inte görs innan är för att man inte ska kunna bygga sin armé runt hur motståndarnas ser ut.

WARTIME!!


Senast ändrad av SimonEBurgess den ons jan 20, 2010 11:35 am, ändrad totalt 1 gång
SimonEBurgess
SimonEBurgess
Admin

Antal inlägg : 275
Registreringsdatum : 09-07-11

https://40k23c.swedishforum.net

Till överst på sidan Gå ner

Anmälan till turneringen Empty Sv: Anmälan till turneringen

Inlägg  majsmannen ons jan 20, 2010 1:13 am

jag måste tyvärr säga att jag inte kommer att hinna spela den 31:e, och jag är osäker på dagarna runt omkring också, så jag kommer att avstå den här turneringen. Därimot kommer jag att försöka titta på någon match om jag hinner, o jag hoppas jag får mer tid till nästa gång.
(Där med står en IG arme o samlar damm ifall någon vill låna)

majsmannen

Antal inlägg : 83
Registreringsdatum : 09-07-11

Till överst på sidan Gå ner

Anmälan till turneringen Empty Sv: Anmälan till turneringen

Inlägg  SimonEBurgess ons jan 20, 2010 11:37 am

Vad Tråkigt... Det jag kan lova är att det blir fler sådana här om intresse finns. Det är ett test om speldagar vore roligt och önskvärt.

Jag har sagt att jag ska vara med om det inte blir 4 pers som anmäler sig, då låter jag dem spela tror jag. Men nu har man ju lite att välja mellan... Marines, IG eller Necrons lutar det mot.
SimonEBurgess
SimonEBurgess
Admin

Antal inlägg : 275
Registreringsdatum : 09-07-11

https://40k23c.swedishforum.net

Till överst på sidan Gå ner

Anmälan till turneringen Empty Sv: Anmälan till turneringen

Inlägg  Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet